dimarts, 21 d’octubre del 2014

DIRECTOR NACIONAL DE LA WORLD INDEPENDENT BUDO KAI, JUDO, JUJITSU, SPAIN

A l' estiu de 2013, amb motiu de un viatge a Suïssa on vaig contactar amb la Federació d'aquell païs, vaig conèixer un altre federació paral·lela anomenada WORLD INDEPENDENT BUDO KAI, JUDO, JUJITSU. Vaig veure la seva manera de treballar per promoure el judo, i els seus ideals, i em va agradar. Tenen una dotzena de diferents clubs que s'hi han adherit, i organitzen les seves activitats, entre elles el Campionat Mundial de judo en categories elit i màster.
Em van oferir el càrrec de director nacional a Espanya, i el vaig acceptar de bon grat. En aquests moments, sóc la única persona que pot atorgar el cinturó negre i els posteriors dans en el mateix Club. També puc organitzar cursos de monitor, entrenador i mestre de judo.
El 21 i 22 de novembre presentarem un equip de judoques al 2on. Campionat Mundial, que es disputarà a Coppet, molt a prop de Ginebra, amb 10 països inscrits. Precisament, el novembre passat vam presentar un únic competidor en categoria màster, l' Enric Martorell, que va resultar brillant vencedor de la seva categoria. Esperem que aquest any ho puguem superar amb d'altres medallistes.





L' Enric Martorell amb el diploma de Campió del món 2013


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada